Im back!

Ja, som ni kanske märkt så här jag inte bloggat mycket alls den senaste tiden så nu får jag ta och sätta igång!!! Vi kan säga att jag tog en liten paus från bloggandet ett tag, men now im back!! Det har ju hänt lite grejs under tiden jag inte bloggat. Bland annat har jag och snowy tävlat i Enköping och ja lite annat som inte är så jätte intressant kanske.
Men jag tänkte att ni kanske ville veta hur det gick på tävlingen??? Jag är nöjd. Det är jag, även fast vi fick två stopp, men om man bortser stoppen så tycket jag att det gick bra!! Nu taggar vi till nästa tävling som är på söndag hemma på säva!! Jag och snowy hoppar en LD och LC. Nu hoppas vi på felfritt!!
Nu lovar jag er bättre update så hoppas vi inte tappat er lärare bara!! Men ni får ha en trevlig kväll så hörs vi snaaart!!!!
/Elsa

Kommentarer
Postat av: Ida

Tur att du är tbx nu då! :) Har saknat dig här ! :)

2012-09-25 @ 17:34:07
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Har saknat dig här på bloggen! ;)♥ Men tur att du ska sätta igång nu igen! ♥ Lycka till på söndag! :)♥

Svar: Tack!
ponnykrull.blogg.se

2012-09-25 @ 18:57:32
URL: http://www.zaally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0