Tävling!!!

NU sitter jag här efter att ha kommit hem från en friidrottstävling i Gävle. Slog pers i alla grenarna! Är nog mest nöjd med längdhoppet, trodde inte att jag skulle slå pers där! Dock inga medaljer med hem, för jag kom sist i alla grenarna även fast jag slog pers. Men jag tränar ju bara en dag in the week så. Är väl nöjd ändå. SEn så satsar jag ju inte direkt på friidrotten, då jag tycker ridning är so much funnier!

Så här ser jag ut just nu, ska snart gå och ta en skön dusch så jag e fräsch tills imon! Skola vettu!




//Elsa

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Men vad bra att det gick bra iaf!;)

2012-05-13 @ 19:24:49
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0