Skolan, Innebandy och jag kommer DÖÖ

Idag var det skola som vanligt.....asså näe jag orkar f*n inte skriva nu! Jag hade skrivit en LÅNGT, nu menar jag riktigt LÅNGT! LÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg osså kommer dte upp nåt annat dumt förnster som jag ska stänga, och så tröck jag på internet sidan!!!! Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh! VAD ARG JAG BLIR NU!!!!!!

Men det jag hade skrivit var typ att vi har tränat innebandy, för klassen ska vara med i skoldm i innebandy osså.

SEn så kommer jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! För jag kommer inte kunna rida Snowy på fredag, för jag ska åka bort dåååååe!!!! Mne det blir nog kul dte med, men jag kommer sakna bästa ponnyn!
<3



Men aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh! Vad ARG jag är det blir såhär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ahhhhhhhhhhhh! Dumma bajs skit bläääääääääää!


//Elsa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Synd att du inte kan rida Snowy på fredag! :( <3 :( <3

2012-05-14 @ 20:49:50
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Synd att du inte kan rida Snowy!<3 ha en ra kväll ;)

2012-05-14 @ 21:32:21
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0