Ska kanske blogga btw.


Träningen med Snowy var bra, men jag är inte 100% nöjd, men ponnyn var duktig iaf. Måste ju börja att verkligen ta vara på träningarna som är kvar denna termin. Jag och Snowy ska ju ut och tävla 6 Juni. Nog för att det är en månad kvar, men. Mamma har filmat de två senaste gångerna, och andra träningar. Så jag ska nog fixa ihop en liten "Snowyfilm". Nu ska jag snart åka och handla med mamma.

Sen hade jag ju tänkt köpa ett nytt lite finare schabrak till tävlingen också. Och kanske en luva åt Snowy. Jag redan taggad, verkligen tävlingssugen just nu. Bara att känna spänningen och allt. Och bara att vara på väg till en tävling med ponnyn i släpet. Just det pirret längtar jag efter nu.

Vart har solen tagit vägen egentligen? idagb har det bara blårt hela tiden. tråkigt men aja.

Såhär vill jag ha det nu.

//Elsa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skulle vara jätte kul att se en "Snowy-Film"! :D ♥

Ni verkar ha så kul tsm! (Du och Snowy) ♥

2012-05-05 @ 18:12:29
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Lycka till på tävlingen!♥

Det kmr gå super bra för er!♥

Vet,trist väder!♥

2012-05-05 @ 18:22:22
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea Kjellerby

Gud va kul ♥

Vilka klasser ska du hoppa? ♥

2012-05-06 @ 09:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0