Jennifer och Ida!!<3

Sitter nu i soffan och chattar med Ida och Jennifer.
Skriver om lite allt möjligt.
Har inte så mkt att skriva om det nu men jag ville bara blogga lite för att ni ska ha något att läsa.
Idag ska jag rida och som Jenny kommenterade så ska vi rida ut!!!!
Yhey!!
Hhahahahah!!!Nu kom jag och tänka på sist jag red ut!!!hihiih
Det var på Quattro!
Han gick typ som en boll hela tiden men han var ju så häääääär söt endå!!

Ska bli grymt kul!!!<3<3
Tagga!!

Och en sak till......
kommentera om vad nu vill att jag ska skriva om tex mer om mig själv elr nåt!
Har inget i huvudet!


NATHALIE



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin bild!♥

Jag tkr det är bra som det är!♥

Lycka till på uteritten!♥

2012-05-18 @ 10:50:34
Postat av: Jennifer

Skit fin bild!♥ Jag tkr du bloggar jättebra! ♥ Du behöver inte ändra på nåt! ♥ Lycka Till på uteritten! ♥

2012-05-18 @ 16:59:59
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: En Anonym

Usch vad äcklig bild!



//10 tjejer!

2012-05-21 @ 13:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0