Ingen bloggning och "drama"

Asså jag är så ledsen för att jag inte har bloggat på jättelänge men det är för att jag har haft så mkt annat att göra så det har inte blivit av och sen så vilade jag lite från datorn ett tag.

Men livet går vidare och här sitter jag i soffan och skriver.

Den här veckan har vi elevens val på skolan och jag har "drama".
Det är skit kul och vi har en azzz bra grupp<3
Vi har kul ihop och skrattar typ hela tiden<3<3

Jag ska spela kille för det var bara tjejer som valde drama.
Skriver mer om det sen imorgon elr på fredag!

Hehe!<3
Så kmr jag att se ut + en keps!

NATHALIE


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att du bloggar ♥ Vad kul ni verkar ha! ♥

Snygg du e ♥

2012-05-30 @ 17:44:30
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0