grönan skola och dressyr

Grönan var helt AWESOME måste jag säga! Vi åkte kärlekstunneln(hihi), blå tåget, vilda musen, twister, kvasten, Jetline...tror detv var alla. Blev lite besviken att jag(elr vi) inte hann åka frittfal, uppskutet och insane=( men det får bli nån annan gång!

Idag vare ju skola som vanligt och så. Sen till stallet för att rida dressyr på BÄSTA UNDERBARASTE PONNYN Snowy Dream<3 Älskar dig! Ponnyskrutten var GRYM!



Så, nu ska jag nog sätta mig med de andra framför TV:n(eller hur man nu brukar skriva) och ha fredagsmys!

Btw, så vann jag denna söta på grönan!
sööööt!



mer bloggish imon såklart!

//Elsa

Kommentarer
Postat av: Ida

Jätte söt!<3 Vad kul att ni hade det bra!;)

2012-05-11 @ 23:33:29
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Vad braaa att ni hade det så kul <3 Guud så sööt <3

Vad kul att rid passet gick så bra <3 :)

2012-05-12 @ 08:29:37
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0