En VARM fredag

På morgonen cyklade klassen till fyrishov och badade, ca 1,5 mil. Det var jätteskönt att bada, och jag elisabeth gick ut å satte oss å solade ett tag och det var mysigt att ligga där i värmen. Sen vare bara att cykla 1,5 mil hemåt igen. Vi stannade på Maxi och köpte en varsin dricka, det var värkligen VARMT då. SEn direkt när kom hem så vare bara att dra iväg till stallet för att rida ut på Snowy och sen hoppa terräng på Fille. Det var en mysig uteritt och ponnyn var taggad men skötte sig utmärkt. Efter det - upp på nästa ponny som skulle hoppas i terrängen. Och det var såklart superroligt som vanligt. Det uppskattades av hjästarna också. Både jag och Fille var dyngsura efteråt. Haha.

En bild på mig och Fille när vi hoppar banken.

Foto: Josäfin Andersson såklart


Nu ska jag åka till Liqusini. Jag hade tänkt köpa något till tävlingen...ska kanske köpa en ty bikini också, fast inte på Liqusini såklart! Haha!

                                                            ELSA


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fille är ju så himla grym i terrängen! :) ♥♥♥

Kul att det gick så bra! ♥

Hoppas du hittar något bra! :) ♥♥

2012-05-26 @ 18:02:02
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Fin bild!<3 Tur att det gick bra! Hoppas du hittar ngt fint!;)<3

2012-05-26 @ 19:11:03
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0