De 5 matcherna!!!!!!!!

Första matchen var mot Stenhagenskolan tror jag. Dom vann, kommer inte ihåg hur många mål dom gjorde. Andra matchen kommer jag inte ihåg vilka det var mot, men det blev typ 1-0 till dom...
Den tredje matchen vann vi med typ 3-0 tror jag, och det var mot Bergaskolan. Den matchen var verkligen bra. Samarbete o allt. Fast jag gjorde inge mål, men försökte allt jag kundee! Efter den matchen var alla glada och nöjda eftersom det var vår sista chans att komma med till kvartsfinalen.
Den fjärde- och alltså den sista och avgörande matchen, spelades mot Livets ord. Och jag kan ju inte direkt säga att dom spelade ett BRA spel. Dom spelade hårt och gjorde illa två av våra spelare, ganska rejält faktiskt. Och domarna typ brydde sig knappt...men så fort nån i vårat lag gjorde en lätt liten tackling som hade varit godkönd så fick motståndarna frislag. Så dom vann ju såklrt den matchen med 4-0. Alla i laget var nog lite sura och buttra, men aja sånt händer ibland, det får man väl leva med. Men det VI tror var att domarna typ var deras tränare elr kännde dom eller liknande. för Livets ord skolan ligger bredvid alianshallen och de tränar väl kanske där eller nåt. Sen så var det en som faktiskt svor åt mig(tror jag) 99% säker- hon sa typ "Vad fan gör du" jag ba...okeeeeeeeeeej liksom. man får ju inte svära på plan, men det var tur för henne att vi var långt från dommaren så att hon slapp utvisning. Annars var det en härlig och trevlig dag.

Men NOG om det nu.

Idag var det vanlig skola och slöjd. inge spännande direkt.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att ni hade kul! :)♥

2012-05-23 @ 16:13:34
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Kul att det gick rätt så bra iaf!!;)<3 Jättefin bild!!<3

2012-05-23 @ 16:51:25
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0