Zvante idag då!<3

Idag så red jag på Zvante.
Det gick ganska bra!
Han var lite stel i början men sen gick det bättre.
Jag skulle ha ridigt Laura men det blev inte så på grund av.........asså orkar inte skriva det.

Asså jag och Idun har kommit på en azzz bra sak!!!
Hihihihiiihihihihihih!!!<3<3
och ni får inte veta!!!!Hihihihihihihih!<3

Okej nu ska jag vara seriös...
Hahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahhahahahahaahahhhhahahahahah!!!!!!!!!!!!!!
Okej det går inte!! hahahahhahahaha

Hare bra!!!

//Från en failad NATHALIE!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul att rida Zvante ♥

Kul att det gick så bra ♥

2012-06-02 @ 09:16:11
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0