Resultat - Upplandsbro

LD - Det började med ett stopp på 1:an, men det var bara å köra igen å då hoppade hon. Sen vare på något mer hinder hon stannade också. Så jag gjorde en omstart (det var clear ruond) å då gick hon HELT klockrent! Det bara släppte liksom.

LD+5 - Satte en bra galopp mot första hindret å bara körde på. Det galet hur SJUKT bra hon hoppade då. Bra tempo, ponnyn lyssnade...så ja, vad mer kan man säga?
Vi gick till omhoppning och hoppade lika klockrent där med. Dock höll jag på att glömma inder nr 10, men vi lyckades fixa det också. Men...vi rev sista hindret, lite surt men just nu har det ingen betydelse. För detta gick HELT över förväntan.

Jag är så NÖJD, framförallt över ponnyn. Med tanke på att hon har kronglat så mycket på sista tiden när Sofie har tävlat henne. Det är bara SÅ klockrent, ponnyn är BÄST helt enkelt. Det finns inga ord för HUR nöjd jag ÄR.

Jag är bara HELT förälskad i henne, att hon har skött sig så bra. Du är VÄRLDENS finaste Snowy♥ Jag kan inte sluta skriva det "Världens finaste"♥

Film och bilder kommer, så fort som möjligt.

                                                                       ELSA


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kuul att det gick SÅ bra! :) ♥♥♥♥♥

Ni var säkert SUPER DUKTIGA!!! ♥♥♥♥♥

2012-06-08 @ 16:17:39
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Vad kul att det gick så bra, grattis!

2012-06-09 @ 01:24:29
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0