Red på b-ponny idag!!<3

Idag följde jag med Nathalie hem. Vi gjorde inte så mkt först men sen så gick vi ut till stallet och fixade lite saker.
Sen dick vi in och åt mellis!
Efter det så gick vi upp och satt oss vi datorn.
Vi kollade lite på youtube och lite annat.
Efter det så skulle Nathalie rida och då fick jag rida en b-ponny som heter Busen.
Så söt ponny alltså<3
Det gick jättebra att rida.
Vi övade lite på övergångar och tempoväxlingar.
<3
Jag visste ju inte att jag skulle rida så min rid outfit blev...

1.Hjälm.
2.T-shirt.
3.Tröja.
4.Jeans.
5."Vanliga skor"

Hihi fint va?

Love this pic!

NATHALIE


Kommentarer
Postat av: Ida

Nathalie,har du en kompis som heter Nathalie oxå elr? För du skrev "följde med Nathalie hem" och det är Nathlie som skrivit inlägget.Hmm...<3

2012-06-08 @ 16:12:39
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Som Ida skrev så undrar jag oxå över det! :D ♥

Men vad kul ni verkar ha haft! ♥

Snyyyygg outfit!! ♥ Snyggaste outfiten,KLART! ;) ♥♥♥

2012-06-08 @ 16:20:02
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0