Nu är det ännu en dag!<3

Hej hej!
 
Nu är det en till dag här i livet och allt är bra.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag<3
 
Jag är fortfarande i Stockholm och nu sitter jag i soffan med min lossas syrra Amanda.
Världens sötaste person ever<3<3
 
↑Manda<3<3↑
 
Asså när jag och Amanda skulle sova så skrattade vi as mkt för typ inget!!<3
Haahhahaha så sköna alltså!<3
 
Men jag e nog världens konstigaste.
När klockan e typ runt 1 elr nåt såt ska jag gå ut i köket och dricka festis.
Men då finns det inte någon kvar så då tog jag köttbullar istället.!
Asså vilken person tar köttbullar när man ska dricka?-.-
 
Och sen efter ett tag så börjar jag hosta och då säger Amanda
- Har du satt en köttbulle i halsen??
Jag: Nee... dom står ju på bordet.
 
Hahahahahha!
Asså vi var nog riktigt trötta då alltså för vi började as garva!!
 
NATHALIE 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul!! :) ♥♥ Hahaha! ♥♥ :D

2012-06-25 @ 13:18:38
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Vad kul ni verkar ha!! :) ♥ Haha :) Jättefin bild,vad söt hon är,hälsa henne det från mig ♥

2012-06-25 @ 16:46:56
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0