Några svar dåe

Ibland undrar man...om jag har nå minne. Frågestunden. Jag svarar nu. det blir ingen video. Srry.


1.Hur länge har du ridit? Skulle tippa på...7?
2.Vilken är din största dröm? Venne, egen ponny.
3.Har du hål i öronen? :P Nej, men jag vill ha. Men det blir liksom aldrig av.
4.Vilka bloggar läser du? Nellieberntsson.se jossanamigo.blogg.se storochlitenhast.blogg.se sofiehaagensen.blogg.se lowegirl.bloggplatsen.se idislove.bloggplatsen.se ponnyjenny.bloggplatsen.se och några till...


Varför började ni blogga? Det verkade kul, och många andra gjorde det ;)
Har nån av er ridit Robin? Sånt fall,hur tycker ni han är att rida? Han är skojsig, inte världens snabbaste alla gånger men kan kan han.
Hur länge har ni bloggat? Ett år?
Vad är det högsta ni hoppat? 90. Natha skulle jag tippa på...75?
Hur många gånger har du ramlat av? Kan du berätta hur du ramlade av alla gångerna? Jag har ramlat av ett antav gånger. Kring 20 kanske? Nåt sånt, har tappat räkningen. Så det blir lite jobbigt att berätta alla gångerna, men det flesta är på b-ponnyn Caspar. Han slängde av mig lite titt som tätt. hehe.

1.Varför/hur började ni rida? Jag(elsa) har alltid älskat hästar sen jag var liten.
2.Läser ni andras bloggar, Isf vilka? Se ovan.
3.Favvo godis? Gillar sura godisar.
4.Facebook/blogg? svårt, men skulle nog säga båda.
5.Det bästa med att blogga? NI

Det var lite frågor från mig! Titta in på min blogg om ni har tid & släng in en kommentar. Kram Fin blogg!

1. Vilka bloggar läser ni? Se ovan.
2. erat favorit gogis? Gillar sura.
3. favorit mat? Hm, tacos? pizza? gillar olika.
4. Varför startade ni en blogg? :) Kände för det.

Puss och kram♥

Hur länge har ni ridit? Se ovan.
Vad är det högsta ni hoppat? Se ovan.
Hur gamla är ni? 13. -99:or
Hur gamla var ni när ni började rida? Det kan du nog räkna ut själv. Se ovan.
Hur ofta rider ni och hur? Några gånger i veckan.

Resten kommer i ett senare inlägg ;)






Trackback
RSS 2.0