Tunaberg!


I morse var jag och Betti på ett "Idrottstest" på Tunabergskolan. För om man kommer in på Idrottsklass så måste man ha gjort det testet.=) Det gick väl ganska bra.

Sen tillbaks till skolan, och där var det bara jag, Elisabeth och 3 grabbar(dom amndra var på nåt besök på Stenhagenskolan). Vi fem gjorde en "Savann" på ett JÄTTELÅNGT papper, och där ska alla i klassen få sätta dit ett djur tex en Zebra eller an Antilop eller liknande!

=)

Sen hade vi syslöjd och jag fortsatte på mitt vinröda Schabrak=)
Det blir SKIIIIIIITsnyggt!
Natha lägger upp bild sen=)

//Elsa

Kommentarer
Postat av: Elin- Northern Showhorses

SV: Tack så mycket =)

2012-02-15 @ 19:44:54
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vi får göra shabrak om vi vill,kommer nog göra det senare! ;D

2012-02-16 @ 18:12:10
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Elisabeth

Japp ditt blir assnyggt. Mitt med =)

2012-02-17 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0