Lördag 4/2= Fett kul det var <333

Ja, som jag skrev tidigare så var jag hos Enya i går. Det var kul!!<3Vi kollade på film och myste<33 Men sen när klockan var ca 01.40 så började jag må dåligt och jag fick jätte ont i huvudet:( Då var det bara att ringa mamma och hon kom och hämtade mig. Sen när jag kom hem var det bara att lägga sig och sova! Det var inga problem alla att somna.
Men det var en kul kväll och jag hoppas att vi kan göra om det, bara jag inte mår illa igen<3

Datorn ville inte ladda upp bilden men det får gå endå<3
//Nathalie

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul! Eller inte kul att du börja må dåligt!=( <3

2012-02-05 @ 19:56:27
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0