oj oj

ingen bloggning här inte. Men jag ska ta och berätta lite kort det jag gjort de närmsta dagarna.
 
Torsdag
 
Skolan började, ny skola allt. Men det gick bra. Elisabth földe med hem efter.
 
Fredag
 
Skola. B-språk, idrott mm
Dressyr, snowy
 
Lördag
 
Sprang kyrksvängen i börje. Ett typ springlopp.
Handlade på maxi.
 
Söndag(idag)
 
Hade en liten kick off med friidrotten från 13.00-15.00, sen var jag med Jenny penny hoppade stutsmatta och hade det skoj med henns lillebror, haha
Ätit krästor. Fast jag åt typ inget. Smakar blä.
 
Sen ska jag duschaa så jag e fräch t skolan imorrn!
 
haha
 
ELSA
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

söööta snowy ♥♥

2012-08-19 @ 21:39:00
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0