Dagens ridpass

Jag är...glad, nöjd, galen, och ja vad mer kan jag säga? "min" kära lilla ponny gick så fint idag. Gjorde lite lösgörande övningar, och det rullade väl på bra. Fjantade sig nån enstaka gång på volten, ,men  när vi löst det problemet gick hon dunder bra. Måste bara ha lite mer framåtbjudning i just skritten. Red även på en volt som vi gjorde till fyrkantig, och så gjorde som en kvarts framdelsvändning i varje hörn. Där måste hon ha mer framåtbjudning. SEN finns det inget mer å säga enligt mig. Travade på fyrkant och volt lite ibland för att få henne å tänka mer fram. Fast det är ju inget problem i traven, men för att försöka behålla det till skritten sen. Det var då hon var som finast, i traven. Tror jag börjar hitta knapparna i dressyren nu också så med henne. Hon gick skitfint, red ganska låg form och hon var avslappnad. Kan inte sluta säga det men, Jag älskar dig, världens finaste ponny♥
 
Bild från hopptävling. Om ni undrar så är det från en låt, det som står.  
 
ELSA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0