Skitroligt ridpass!

Plötsligt ringer Elisabeth: Hej! Jag måste få berätta vem du ska rida idag!

Jag: Okeeej!

Elisabeth: Du ska ha Laura!

Jag: ....va?

Elisabeth: Ja, det står det!

Jag: Fy vad KUL!


Ridpasset:Det var jättekul att rida Laura! Kändes förståss lite ovant, eftersom jag bara har ridit ponny tidigare.
Hon var superduktig, några steg gick hon faktiskt på tygeln! Rätt lätt att få henne att gå i form. Dock blev hon lite rädd när några prasslade på läktaren, men hon har så mjuk och skön galopp, så jag bara hängde med när hon spran iväg! Haha! Men det var ASKUL att rida henne! Kännde mig lite pluttig uppe på stora Laura! Haha!Jennys mamma filmade så det kanske kommer film!=) det kommer bild på mig och henne sen! Fast när jag står bredvid! Hon är ju FÖR söt!<3
Bild lånad från sävas hemsida
Hon är faktiskt en ny favorit!

//Elsa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj! Nån i våran grupp skulle aldrig få Laura. Haha .

Skulle vilja se dig rida Laura,jag skulle se AZ liten ut. ;) <3 :)

2012-04-14 @ 14:52:30
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Shiiiit red du LAURA?!!??! DUU? Men varför gjorde du det??

2012-04-14 @ 21:14:55
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0