Livet är hårt!

Ja...ibland är livet väldigt hårt alltså.
En i klassen ska flytta och det är inte bra till en annan stad i Sverige, nej!
Till Guatemala!!!
Asså det här kmr inte att gå!!
Jag saknar honom redan även fast han inte har åkt änmen han åker på söndag!!:(
Han ska vara borta i två är!!:(
Det är så himla tråkigt!
Jag har aldrig förlorat en vän förut men nu vet jag hur svårt och hårt det är.
Kan inte skriva mer nu för jag börjar bara gråta när jag tänker på det!:(

Ingen bild idag!

NATHALIE


Kommentarer
Postat av: Ida

Stackare,jag finns här om du vill prata! <3 Förstår att det känns jobbigt,men finns!<3

2012-04-28 @ 13:15:25
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0