lite trubbel och lycka

Fredagens ridpass blev på Laura. Innan jag skulle sitta upp hade en annan i gruppen ställt sig VÄLDIGT nära och Laura fick då en kick av Cannon på höger has. Då sprang hon fram och sprang över mig. Hon snubblade på mig och Lauras framknä och mitt knä krockade. Son tur var gick allt väl, jag fick bara lite blåmärken på knät. Eftersom Laura fick en spark på hasen, så såg hon lite halt ut först, men sen sprang vi med henne, och hon såg ganska okej ut. Så vi prövade med att jag satt upp och red, och sen blev allt bra igen. Hon kände nog antagligen lite så som jag gjorde, att det gjorde ont precis när det hände. Typ som när ngn slår en t.ex. Sen gick lektionen skapligt bra!

Idag blev så himla lycklig över att hoppa på min käraste Snowy♥♥♥
Hon var ju såklart pigg och lite busig, men det är ju självklart eftersom hon har haft vila ett tag nu. Vi hoppade en rätt så enkel bana, och hon var så grymt duktig. Höll ett jämnt tempo genom HELA banan, och hoppade klockrent! Är jätte nöjd med idg gumman!♥
Trött heeest efteråt...♥
 
Åååå, jag är så lättad på ngt vis. För att kunna rida dig igen bästa du♥

//Elsa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj,då! Tur att det gick bra! ♥

Såg att du red Snowy idag i stallet. ♥

Kul att det gick så bra! ♥

2012-04-21 @ 17:23:45
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Tur att det gick bra! Förstår att det gjorde ont! Såg oxå dig idag Snowys box!<3

2012-04-21 @ 21:16:10
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0