ett inlägg kanske...?

A, ja vet att våran bloggning suger! Men har haft annat viktigare att göra. det blir ett snabbt inlägg, då jag ska på avskedsfest för en kille i klassen som ska flytta=(   =( Så då blire grilla och lite mer mysigt med klassen!♥

Stackars Nathalie var lite yr i morse och inte blev det bättre heller...hon åkte hem efter lunchen. Sen ringde jag och Elisabeth och då väckte vi henne....inte så bra kanske. men då hade hon 40°c feber, och det är INTE kul!
 Och sen ska jag passa på att säga varför Nathalies uppdatering har sugit, hon kunde tydligen inte komma in på blogg.se. det stog tydligen bara "Webbsidan kan inte visas". Men för mig går det ju!!!!!

Favorit i repris...♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Du kmr få se mig i tårar på fredag...<3

2012-04-19 @ 18:36:26
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny Zettergren

Vem ska flytta?

2012-04-19 @ 18:36:42
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0