Torsdag och fredag

Torsdag:Jag och Elsa var hos Jenny. Vi hade jätte kul och vi gjorde ett kolage till Elin Hagman och hennes häst Pepsi. Det blev jätte bra!! Har tyvär ingen bild på det.

Fredag:Jag,Elsa,Jenny och Elisabeth var på säva och red.Det var kul!Jag fick Helmut, Elsa fick Millan,Jenny fick Zvante och Elisabeth fick Peter men hon fick byta till Ronda, för hon har ont i ryggen.Det gick bra och Helmut skötte sig bra.I skolan innan vi åkte till säva gjorde Elsa och Elisabeth jätte fina bilder.

Datan ville inte ladda upp dom bliderna som jag ville ha så det blir en bild på bästa Elisabeth istället<3333

/Nathalie♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Saknar dig med Natalie! <333

Vi måste träffas nån dag! :)

2011-10-23 @ 14:41:08
URL: http://lillarasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0