Mycket att blogga om...

Idag har jag mycket att blogga om.Det är att jag var med Jenny idag och jag har bilder på boxen och min korg som jag skrev om förra  veckan.Och en sak till...Jag var hos min farmor för några dagar sen.Jag fotade lite med min mobil och det blev bra.

Hos Jenny:Vi gick hem, sen åt mellis.Det var gott!:)Sen var vi på Jennys rum och gjorde lite saker.Efter det gick vi ut och gick lite.Det var skönt:)Sen en liten stund efter det åt vi middag.Sen skulle jag hem och då följde Jenny med mig till bussen. Det var kul :)

Slöjd:Vi hade slöjd förra onsdagen och dden här onsdagen också såklart:)Vi blev klara med boxen och nu vet jag inte vad jag ska göra. Det var kul på slöjden!!!

Hos farmor:Jag var hos farmor nån gång förra veckan.Det var inte så kul, men jag gick ut med hennes katt (han är en inne katt).Då tog jag lite bilder med min mobil och dom blev jättebra!!!!!!!
Och en ska till.Vad tycker ni om mina naglar??
Snygga eller inte??

 Blev bara två blider från Jenny tiden:)
   
   Bilder från onsdagens slöjd<3
    
 Bilder från mitt besök hos farmor.Älskar den sista<333
/Nathalie♥

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Söt blogg :D

2011-10-27 @ 23:02:51
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0