INDRA<333333

Idag hade vi gympa sista lektionen. Sen följde Nathalie med mig hem. Vi satt vid datorn och gjorde lite andra saker. Nu har jag ätit mat. Ska vara med på Pay & Jumpen den 17 Oktober. Ska hoppa 70 och önskade Paulin opch Quattro. Paulin har entligen blivit frisk hoppas han får hoppa. Just nu saknar jag Indra jätte mycket<3333.
INDRA<333333333Saknar dig INDRA!!!!!
Helmut!!!!!!!!!!Hat fotat båda med min Mobil!
                     
                                               /Elsa♥


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej hästarna! xd

Såg eran kommentar på min blogg och ja allt är väll bra. Skolan går väldigt bra osv...

Japp jag läser jossanamigos blogg ;)

Läs gärna min blogg också :)

2011-10-14 @ 07:58:45
URL: http://showhuskyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0