Tjena!!!!!

Hej hej!Jag skulle igentligen åka till fk med jag orkade inte så nu sitter jag här och skriver lite.Jag gick upp ganska tidigt för att hinna med en buss, men nu behöver jag inte det.Är jättetrött:O

Igår så hade vi julavslutning.Det var ganska kul.4:an på skolan ordnade det.

Det här var jag och Elsa när vi skulle sjunga Stilla Natt.


Jag:Det är ju inga prickar över å,ä och ö.
Elsa:Ojdå.Då sjunger vi som det står.
Jag:Okej.

Oss är en frälsare född.(Oss ar en fralsare fodd)Haha. Jag,Elsa och Elisabeth sjöng så hela låten=)

Datorn är cp så det blir ingen bild;)

/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla 5-6:or dansade i en flashmob till beat it inför hela skolan. (Jag går i 5:an) Det gick jättebra,alla dansade lika oxå.Rätt coolt faktist!XD Kika gärna in i min blogg! Hejdå!=)

2011-12-22 @ 10:46:33
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0