Vill DU?

Jag har ritat av en häst precis!
photo edited for free at www.pizap.com
Blev rätt så nöjd, men inte helt...

Vill DU ha din häst/favorithäst avritad så skriv en kommentar och lägg upp bilden på DIN blogg(OBS! Rubrilk ska vara RITA AV DENNA ELSA!) skriv också en ytterligare kommentar när DU gjort det inlägget!

Anledningen till att jag gör så här istället för att ni kan skicka bilderna är för att man inta kan se bilder som man skickar till min mail. Så därför blir det såhär istället!

Jag ÄLSKAR att rita!  Bilden ni vill ha avritad ska helst vara bara en häst, då jag typ suger på att rita människor. Och aldra helst ett hästhuvud.=)

Nu får vi se om ngn vill ha sin bild avritad!=)

//Elsa


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill! =] <3

2012-03-22 @ 18:40:30
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Nu är inlägget klart! :] <3

2012-03-22 @ 18:45:47
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0