Tjaooooo

Asså, grymt!
Sprutan var ASSkön! Sticket kändes typ inget, och det var bara skönt liksom!

Får se om det blir ngn friidrottsträning ikväll. Det beror på om jag är öm i armen eller inte.
Men nu återstår bara två sprutor till! En till i 6:an och en i 7:an. Men nu behöver jag inte oroa mig för det!

Nej, nu har jag bestämt mig! jag ska träna idag, fast i min syrras grupp! Där mamma är tränare! Dom gör typ lite lättare saker satt då kanske det blir lite lättare med armen=)

Nej, nu måste jag byta om!



//Elsa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tyckte du den var skön? :D Tyckte INTE jag! ;) Lycka Till! <3

2012-03-21 @ 17:03:11
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Nemen hur kan du tycka den var "skön" ??? Sticket gjorde inte ont men när vätskan kom gjorde det ont faktiskt... Har aldrig tkt att en spruta e skön... Lycka till Elsa!;):-)

2012-03-21 @ 18:50:44
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0