Påminn mig inte...

Påminn mig INTE om onsdag!!!

Då ska alla tjejer i klassen vaccineras...HATE!
Jag avskyr sprutor!
Ont dumt och daligt....jag kan inte komma på något som är bra med sprutor.

Eller jo, okej, kanske.......det kan ju vara bra..om man kan dö av sjukdommen....

men jag hatar dom endå! Smartskallarna borde uppfinna vaccinet så man kunde ta det på tabblett istället!
Istället för en vazz NÅL som sticks igenom armen på en...

Jag kommer inte örka med det här...vi ska dessutom ha slöjd OCH friidrott samma dag...!?

Jag kommer inte kunna sova natten från tisdagen till onsdagen...

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

saknish...
...you
/Elsa

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja,vi ska också ta den på onsdag!;( Sprutan för livmoder hals cancer? :( Kmr inte heller kunna sova då! Hoppas det går bra för dig!:D

2012-03-17 @ 21:42:07
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Alla 5:or i skolan ska oxå ta vaccin sprutan på onsdag! ;( livmoderhalscancer sprutan. Jag hatat oxå sprutor! Ush! Lycka till! ;) hoppas det går bra för dig!!! ;) :) <3

2012-03-18 @ 08:02:22
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0