Snart har denna vecka gått...

Imon är sista dan på lägret. Kommer sakna alla nya kompisar man fått. Särskilt Maggi och Bella. Blivit bra vänner med dom liksom. Idag red vi dressyr och hopp momenten. Dressyren gick faktiskt över förväntan. Hon var aldra finast i galoppen, på volterna. Hoppningen gick mindre bra, hittade inget flyt. Det enda hindret vi kom in BRA på var trippelbarren. Är inte jättenöjd med hoppningen, men supernöjd med dressyren. Då kan man snacka att jag fick känsla. Okej, hon gick inte på tygeln holy time, men jag fick känslan.
Imon rider vi en lite lätt uteritt, och sen på eftermiddagen kör vi terrängmomentet. Där hoppar hon mycket bättre än i banhoppning. Mjukare språng. Så jag tror det kommer gå riktigt bra där.
 
Bild från ´Gudrun träningen. Kan också passa på att säga att jag och Arletta klarade terrängprovet för gudrun!
Fina, fina Arletta. <3<3<3
 
ELSA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0