Tack!

Tack för alla snälla "stackars dig kommentarer"=)

Ja, som några av er skrev i kommentererna= Jag har fått en spricka............
.........vilket innebär att jag inte kommer kunna rida på HELA 6 veckor=( Asså jag kommer DÖÖÖÖÖÖÖ!
Jag ska iaf följa med och kolla när kompisarna rider, så jag får iaf komma till Säva!=)

Jag kommer ha gipset i 3 veckor(jag kommer klia ihjäl mig.....) och sen när jag har tagit av det så får jag inte utföra "riskfyllda" sporter, alltså Ridning.............................
Idag ska jag duscha också, vi får se hur det går..................................jag måste ha plastpåse över gipset..........
Såhär har dom gipsat mig:
Oj, fel bild..........................
Såhär mycket har jag gipsat=(BLÄÄÄÄÄ!
Jag kommer sakna att inte rida dig...........
Snowy Foto:Jenny
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
//Elsa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad bra att du iaf kommer kunna "träffa" Säva! :) x)

2012-01-25 @ 15:47:07
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Elsa

Ja, det är tur! Men jag kommer bli sjukt avundsjuk att se dom andra rida när inte jag får deeeeeeet! Jag kommer bli gaaaaaaaaaaalen efter 6 veckor!

2012-01-25 @ 17:18:00
URL: http://ponnykrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0