Hoppning blev det!

Idag blev det hoppning på Gangzter.

Först var det tänkt att jag skulle ha Helmut men Gangzter behövde gå, och Helmut skulle gå i hoppspecialen efter också. Så då tog jag honom istället!

Hade typ inte ridit honom på hundra år!!!!!!!!!!
Men han var ganska pigg idag och det gick jätte bra!!!!!!!!!

Glömde säga att vi hoppade stuts på fyra hinder!!!!!!!!!!
Och att Nathalie red Schamilia, Elisabeth Robin Hood(för första gången) blev en ny favvo där tror jag! ellerhur Elisabeth???? Och Jenny red Mandy=)
Jag vill ha mera SNÖ!
//Elsa


Kommentarer
Postat av: Linnea k

Kul att det gick bra ♥

Ja, han var riktigt pigg idag... =)

Visst är han bra???

Ska du vara med på Hopplägret?

Det ska jag iallafall =)

Kram Gangzter älskaren ♥♥♥

2012-01-07 @ 08:13:48
Postat av: Ida

Åh Roligt att hoppa Gangzter! Jag red Mandy idag <3 Har insett att hon e jätte bra att rida=) Tycker du att Mandy e bra? För du var väl ridit henne?? Iaf,skulle du kunna tipsa min blogg? Vill ha fler besökare! Tack i förhand. =)

2012-01-07 @ 13:45:27
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Elisabeth

Jaaaaa!!! Robin blev en ny favvo! Inte lika bra som Ronda... Och Snowy är ju bra men ingen kan vara bättre än lilla söta Rådis<3

2012-01-07 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0