Har tråkigt så...

jag gör ett litet inlägg. Idag har jag varit på säva och filmat hoppspecialen:) Det gick bra för alla!! Jag och Jenny kollade på filmerna när vi kom hem till henne och dom så bra ut<3 Jenny red Snowy, Elisabeth red Chennis och Matilda red Stina<3

Nu sitter jag hemma och gör ingenting. Men idag fyller pappa år så jag säger GRATTIS!!!
Och jag ska visa en sak eller fyra saker som jag gjorde för ganska länge sen:



Kommenter gärna om vad ni tycker. Jag tål kritik!!!:)
//Nathalie & Tissan(min katt)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilka fina bilder!:)<3

2012-01-28 @ 19:35:36
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Elisabeth

Kan du inte göra någon sån med mig också???????

2012-01-29 @ 15:12:53
Postat av: Elisabeth

kan du inte göra någon sån med mig också??????

2012-01-29 @ 15:14:58
Postat av: Elsa

Jag har ju sagt att du inte får publisera dom där bildera på mig! Jag har ju sagt det till dig förut

=(

2012-01-29 @ 18:25:58
URL: http://ponnykrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0