Art Rage

Hejsan, svejsan!
Jag tycker också att det är tråkigt att Paulin är till salu=*(
Han är en av de favoriter jag har, och alla gånger jag har ridit honom har det gått super bra. Alla Pay & Jumper jag har hoppat på honom har gått super bra. Vi har ridit felfritt varenda gång! + att min första hoppspecial var på Paulin<3 Jag kommer sakna honom otroligt mycket!Paulin<33333 Även kallad Uli hos mig, Nathalie och Elisabeth.

Jag har även nyss ritat en häst i Art Rage! Kollade lite på en bild på Quattro!=)
Bilden ville inte laddas upp så jag testar det någon annan gång!

Imorrn bilr det skola som vanligt!

//Elsa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vizzt är det tråkigt==(=(=(<333



Elsa tänk efter nu, vem hade du på din FÖRSTA pay&jump! I 40 cm=)



Jo PETER!!!!!!!!!!

2012-01-16 @ 17:33:02
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0