Svar på kommentar på Nathas inlägg & Dressyr tävlingen

Vi kanske skulle kunna filma när vi sjunger What are words men det är ganska lång tid kvar tills dess.

Men jag vill veta vem kommentaren var ifrån.


DRESSYRTÄVLINGEN

Jag tävlade LB på Schamilia C-ponny sto Svettfux

Framridningen: Var jätte duktig, fick ner henne i form flera gånger i skritten och traven och hon häll galopppen i volterna- vilket hon inte gjorde förut. Var riktigt fin där tycker jag-det kändes jätte bra då och jag tänkte: Det kommer gå jätte bra inne på banan.

Inne på banan: När jag kom in i collecting ring så blev hon genast segare men efter litte galopp där inne så blev hon lite piggare igen. Medans ekipaget innan mig red så släppte jag spöt och gjorde en galoppfattning utan spöet. tog några språng, brat sen av till trav och lyssnade inte. 
 Väl inne på banan fjantade hon sig lite och låtsades vara rädd för dommare och ville inte gå fram dit.
Efter startsignal: Började trava- seg som, jag vet inte vad lyssnade INTE på mig alls. När vi kom till galoppen så tog gon några steg i galopp och bräöt sen av. Gjorde ny fattning tog typ ett språng. Osv. Stannade några gånger och försökte sova. Hon ville även smita ut från banan. Jag blav verkligen missnöjd. 

Så det slutade med 100%  ...Nej inte alls 29,31%    Men jag konstigt nog ändå nöjd=)    Schamilia du är för Grym jag älskar dig ändå lata ponny! JAG VET ATT HON KAN!!!!!!!!

<3333333

Tack till Nathalie för att du tröstade mig!!!!!!

/Elsa♥ 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du passar superbra med Millan! Var inte och tittade på tävlingen men när vi bygger bana på fredagar brukar jag se eran grupp ett tag, du är jätteduktig med henne :)

2011-11-20 @ 12:04:34
URL: http://berryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0