...Rubrik...

Jag vet, mna rubriker SUGER! Men det är så himla svårt att komma på RUBRIKER!
Idag var det skola som vanligt, fast inte riktigt SOM VANLIGT för vi hade BOKFYND! I våran klass har vi bokfynd med jämna mellanrum, och då ska alla läsa en varsin bok och sen redovisa den inför klassen. Och den här gången skulle alla läsa en bok av Monica Zak. För jag tror hon ska komma och hälsa på nån dag längre fram. 
Men jag läste iaf SPÖKEN FRÅN HELA VÄRLDEN. Och den innehåller massa spökhistorier.

 Okej de där kanske inte var så himla kuuul att läsa!

Här är lilla söta JAG!!!!
 Mee!Me & Snowy<33333
Vinterbild!

Och sista bilden för idag...
En bild på ett Orangeri (Ett ställe där man odlar grejer tror jag) Foto: Mee whit my mobile camera!



eller förresten...den här bilden är jätte intressant! Kolla här nedan↓




..........kusinens gulliga lilla fooot!!!! HaHaHaHaHaHa!

Eh, nej kanske inte SÅ kul. hej då!

Nej vänta LITE! Gå inte ÄN... Imorgon är det Fredag......
DÅ är det rIdNiNg!HiHa!

/Elsa♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0